.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
عقاید یک دلقک!
فرزند آخرین شاه ایران در روز‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. سفری که برای مقامات رژیم صهیونیستی نیز چندان مهم و جدی نبود.(ادامه)
عکس/ رضا پهلوی با کلاه یهودی‌ پای دیوار ندبه در اسرائیل
رضا پهلوی که دوشنبه وارد سرزمین اشغالی شد پس از شرکت در مراسم هولوکاست با نخست وزیر اسرائیل دیدار کرد و تصویری از حضور رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع در اسرائیل پخش و منتشر شده است که حتی محمدرضا هم ارتباطش رو با اسرائیل مخفی می‌کرد(ادامه)
مهاجرانی در واکنش به توئیت رضا پهلوی درباره سفر به اسرائیل نوشت: یک آدم عاقل نبود که بگوید «شازده، الآن وقت سفر نیست، یا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات کلاه گذاشتن و خندیدند! بابات فهمید!». شازده ؛ الآن وقت سفر نیست | سر پدر گاگول شما هم کلاه گذاشتن و خندیدند ؛ بابات فهمید!
مهاجرانی در واکنش به توئیت رضا پهلوی درباره سفر به اسرائیل نوشت: یک آدم عاقل نبود که بگوید «شازده، الآن وقت سفر نیست، یا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات کلاه گذاشتن و خندیدند! بابات فهمید!».(ادامه)
واقعیت‌هایی که مارک‌باز‌ها باید بدانند
مارک‌باز‌ها باید حواس جمعی داشته باشند. خیلی‌ها این واژه را مترادف کلاه گشادی می‌دانند که سر خریدار بی‌نوای از همه‌جا بی‌خبر می‌رود.(ادامه)
صداوسیمایی را تحویل گرفتیم که چندین رییس داشت/ دل ما هم از تبلیغات بازرگانی خون است/ سند تحول صداوسیما را خرداد منتشر می‌کنیم/ برخی مجری‌ها حقوق زیادی می‌خواهند/ واکنش به بازگشت فردوسی‌پور ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب استمرار روحیه استقلال طلبی در جوانان ایران با هر تفکر و رفتار را از دیگر نشانه های شکست امریکا دانستند و افزودند: آنها با همه تلاش امپراطوری خبری و رسانه ای خود نتوانسته اند احساس تنفر و روحیه استقلال طلبی و مقاومت در مقابل بیگانگان سلطه طلب را در جوانان این سرزمین از بین ببرند، به‌گونه ای که نسل جوان کنونی از لحاظ انگیزه ایستادگی و مقاومت اگر از نسل اول انقلاب جلو نباشد حتماً عقب نیست. 3 توصیه مهم به جوانان ایران/ نشانه‌های آشکارِ افول قدرت آمریکا؛ ایران قوی و پیشرفته‌تر شده/ ترامپ تتمه آبروی لیبرال دموکراسی را برد/ جوانان امروز از جوانان نسل اول انقلاب جلوترند(خبر)
رهبر انقلاب استمرار روحیه استقلال طلبی در جوانان ایران با هر تفکر و رفتار را از دیگر نشانه های شکست امریکا دانستند و افزودند: آنها با همه تلاش امپراطوری خبری و رسانه ای خود نتوانسته اند احساس تنفر و روحیه استقلال طلبی و مقاومت در مقابل بیگانگان سلطه طلب را در جوانان این سرزمین از بین ببرند، به‌گونه ای که نسل جوان کنونی از لحاظ انگیزه ایستادگی و مقاومت اگر از نسل اول انقلاب جلو نباشد حتماً عقب نیست.(ادامه)
استاندار مازندران لطفآ نخواند!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : آقای روحانی و لاریجانی به هم نزدیک شده‌اند موافق نیستم. آقای لاریجانی از ابتدا از دولت آقای روحانی حمایت می‌کردند و امروز هم همان رویکرد گذشته را دنبال می‌کنند. اتفاقا در شرایط کنونی آقای لاریجانی نسبت به تیم اقتصادی دولت آقای روحانی انتقاد دارد و این انتقاد را به دولت نیز انتقال داده است..... به کدخدایی رأی می‌دهند اما حاضر نیستند از بیطرف حمایت کنند
شمال نیوز : آقای روحانی و لاریجانی به هم نزدیک شده‌اند موافق نیستم. آقای لاریجانی از ابتدا از دولت آقای روحانی حمایت می‌کردند و امروز هم همان رویکرد گذشته را دنبال می‌کنند. اتفاقا در شرایط کنونی آقای لاریجانی نسبت به تیم اقتصادی دولت آقای روحانی انتقاد دارد و این انتقاد را به دولت نیز انتقال داده است.....(ادامه)
بعضی ها گفتند چرا مذاکره می کنید؟ کلاه گشاد سرتان می گذارند؛ گفتیم، ما عمامه داریم، کلاه سرمان نمی رود / انتخابات چه ارزشی دارد که معصیت خدا م(خبر)
(ادامه)
نمایش بخشی از لباس فرح پهلوی برای اولین بار در مجموعه سعدآباد
به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از کیف، کفش، کلاه و البسه متعلق به پهلوی دوم و فرح پهلوی در موزه پوشاک سلطنتی سعدآباد به نمایش گذاشته می‌شود. (ادامه)
بیانات رهبرانقلاب درباره کشف حجاب
در روز ۲۱ تیر ۱۳۱۴ قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست‌های آمرانه فرهنگی از سوی دولت فروغی از جمله سیاست همسان‌سازی لباس‌ها سرکوب شد.(ادامه)
بهائیان قاتل در ایران چه کردند؟ +عکس
بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه ایران بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ بوده اما آنچه کمتر موردتوجه قرار گرفته اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور،قتل و کشتار بوده است .(ادامه)
ماجرای لباس طلبگی رهبر انقلاب
همه می‌دانستند که بناست طلبه و روحانی شوم. این چیزی بود که پدرم می‌خواست و مادرم به شدّت دوست می‌داشت...(ادامه)
رسول جعفریان 7 نکته در مورد قیام 15 خرداد(يادداشت)
رسول جعفریان(ادامه)
کارگردان ایرانی: یک «فاطماگل» اسلامی می سازم
کارگردان «کلاه پهلوی» تصریح کرد: من در این اثر سعی کردم که اقتباس سینمایی خود را منطبق با وجه اخلاقگرایانه داستان و عاقبت کار شخصیت های منفی و کنتراست آن با فرجام کار شخصیت های مثبت تصویرسازی کنم.(ادامه)
سالار عقیلی: خوانندگی را کنار می‌گذارم
این روزها متاسفانه هرکسی هر چیزی که می‌خواهد و هر چیزی که بر زبانش جاری می‌شود، در فضای مجازی علیه هنرمندی منتشر می‌کند. بالاخره کسی هم باید جلوی این گونه رفتارها را بگیرد. در مواجه با این گونه برخوردها، این سوال مطرح می‌شود که احترام و ادب چه جایی در میان این رفتارها دارد؟ وقتی هنرمندی زحمتی کشیده و اثری را خلق کرده، نباید در فضای مجازی به هنرمند توهین شود.(ادامه)
شمال نیوز: عزت‌الله ضرغامی پس از بیش از 10 سال مدیریت رسانه ملی آخرین روزهای حضور خود در سازمان را پشت سر می‌گذارد و همین امر دلیلی شد تا مروری بر عملکرد وی داشته باشیم. رسانه ملی یک دهه چگونه اداره شد ؟(خبر)
شمال نیوز: عزت‌الله ضرغامی پس از بیش از 10 سال مدیریت رسانه ملی آخرین روزهای حضور خود در سازمان را پشت سر می‌گذارد و همین امر دلیلی شد تا مروری بر عملکرد وی داشته باشیم.(ادامه)
گزینه های ریاست بر صدا و سیما
(ادامه)
بادامچیان: امام میرحسین و افکارش را اصلا قبول نداشت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: آقای دکتر صادقلو، از الموت تا بجنورد را مازندران می نامند و این شاه بازیها و تاج و تخت سازیها دوام ندارد مازندران از میدان تجریش تا دیوار شمالی سمنان است، تجمیع مازندران دیر و زود دارد امّا سوخت و سوز ندارد... مازندران ببر خفته است، امّا مرده نیست !
شمال نیوز: آقای دکتر صادقلو، از الموت تا بجنورد را مازندران می نامند و این شاه بازیها و تاج و تخت سازیها دوام ندارد مازندران از میدان تجریش تا دیوار شمالی سمنان است، تجمیع مازندران دیر و زود دارد امّا سوخت و سوز ندارد...(ادامه)


محمد شیخانی از استبداد پهلوی تا آخوند رضاخانى (يادداشت)
محمد شیخانی(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
تذکر جدی به سریال "کلاه پهلوی"
(ادامه)
فقط ماهی 6 میلیون گرفتم!
(ادامه)
شمال نیوز: سیدابراهیم بحرالعلومی، بازیگر و منتقد سینما که برای گذراندن تعطیلات عید فطر به نوشهر مسافرت کرده بود، به دلیل ایست قلبی درگذشت. بازیگر مشهور سریال «کلاه پهلوی» درگذشت
شمال نیوز: سیدابراهیم بحرالعلومی، بازیگر و منتقد سینما که برای گذراندن تعطیلات عید فطر به نوشهر مسافرت کرده بود، به دلیل ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
بازیگر سریال «کلاه پهلوی» درگذشت
(ادامه)
احمدی نژاد امشب ازمردم خداحافظی می‌کند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.